martes, 26 de mayo de 2009

2. Tria un anunci de televisió i fes-ne una anàlisi detallada.
L’anunci escollit, és de la marca Heineken de cervesa.
Una parella convida a uns amics a casa seva per ensenyar-se-la. La dona per un costat els ensenya a les seves amigues l’immens vestidor que s’ha muntat i totes exploten d’alegria. Quan e cop i volta senten uns crits dels seus marits embogits al veure el gran frigorífic amb totes les Heineken.

- Aspectes formals:
La situació passa a la casa del matrimoni principal.
Els personatges són 4 parelles joves de classe bona.
La música és ambiental, estan de festa.
La veu en off apareix al final del anunci i diu:

El missatge principal és que la Heineken es el millor per a l’home.
El missatge secundari és l’estereotip que hi ha entre homes i dones.


L’Avaluació:
L’anunci el trobo molt bó, molt ben aconseguit i molt actual. Vol representar el dia a dia del jovent. Les noies tenen més el cap en la roba, sabates o complements i en canvi els nois passen més i amb més cerveses, són els més feliços del món i la companyia dels amics.
Aquest anunci va adreçat a la gent jove, entre 25 i 35 anys, que són a l’edat on es comença un a plantejar anar a viure amb la parella i s’ha de tenir clar moltes coses. En el cas del vídeo, sembla que el noi deixa que la noia tingui el seu vestidor gegant que a totes ens agradaria tenir i ell així pot tenir el seu lloc, el seu frigorífic i les seves Heineken.

www.youtube.com/watch?v=0CxTFniC2Zs

No hay comentarios:

Publicar un comentario